top of page

MJESEČNA LISTA ZA VELJAČU

1. Stranci - Sjećanje

2. TS Merak - Sve je prošlo

3. Rockstar za sirawmasne ft Zaegulj ZIM - Sirko

4. Instinkt - Daljine

5. Marko Kutlić - Usne tvoje

6. Kristina Boban ft. Tomislav Marić - Nije grijeh

7. Andrea Granat - Iluzija

8. Antonio Perina - Crven ruž

9. Ivan Šebalj & The Bechars - Kada udari ljubav

10. DominikOfficial - Kišobran za dvoje

11. Ljubavnici Band - Srce otključano

12. Jessica - Propuštene šanse

13. Marko Kutlić - Srce se spasilo

14. Jella Jelena Vanjek - Luda i naivna

15. Tibor i Bas čelik - Za Ezru

16. Libero Tamburaški Bend - Čekamo te ja i Slavonija

17. Jure Brkljača - Pristani na sve

18. David Temelkov - Ljubavi

19. Tarapana - Medena

20. Ausswinkl Muzikanti - Ja sam lažljiva

21. Petar Grašo - Ako te pitaju

22. Vjekoslav Vjeko Pranjkovic - Vrati mi se ti

23. Zeljko Bebek i Gospodari noći - Gospodari noći

24. Tragovi - Ljubav za jednu noć

25. Crno na bijelo CNB - Vjetar sjećanja

26. Pravila Igre - Muška suza

27. GIBONNI - Nisi više moja

28. BORIS NOVKOVIC - Čista ljubav

29. Genova Band ft. Zoran Predin i Matija Dedić-Baš sam lud

30. Hladno pivo ft. Josipa Lisac - Soundtrack za život

31. JACQUES HOUDEK - Pravi sretnik

32. LACH - Nije važno

33. Adastra - Predajem se

34. Mladen Burnac i Mila Elegović - Vise nismo zajedno

35. Boris Rogoznica - Paralelni svemir

15 s najviše podrške ostaju na idućoj listi


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page