top of page

MJESEČNA LISTA ZA PROSINAC

1. Vjekoslav Vjeko Pranjkovic -Vrati mi se ti

2. Dora Vestić -Treptaj oka

3. Tragovi -Ljubav za jednu noc

4. Tarapana -Medena

5. Crno na bijelo CNB - Vjetar sjecanja

6. Zorica Andrijašević Donna -Izgubljene stvari

7. Gordan Gregurović -Premalo tvoj

8. Cota G4 - Kad bio sam njen

9. DIENNE -Put prema istini

10. Dominik -Kisobran za dvoje

11. Ante Galić -Kad ti zena ljubav da

12. Petar Grašo - Ako te pitaju

13. Jella Jelena Vanjek -Luda i naivna

14. Emanuel -Kako divno ime

15. Mickel ft Andrea Granat -Crna ruza

16. Vlado Bašić -Ne pitaj me

17. Petra Marković -Sve sto trebam si ti

18. Vlado Bašić i Tamburaši Rubato -Prijatelju novi

19. Dalibor Herceg -Slazi mi

20. Barabe -Da te volim

21. Vjekoslav Ključarić -Sretan kraj

22. Mia Dimšić -Cimet i caj

23. Dražen Zečić -Stari prijatelji se ne rastaju

24. ZSA ZSA i Vanna -Tragom tvojih tragova

25. Genova - Band Page ft. Matija Dedic i Zoran Predin -Bas sam lud

26. Suzzete -Spasi me

27. Marko Kutlić -Srce se spasilo

28. Učiteljice -Slag

29. Pravila Igre -Muska suza

30. Sanella -Zar je moguce

31. Mejaši i Lana Jurčević -Duplo sladje

32. Luka Basi i Ljubavnici Band -Moja

33. Jure Brkljača -Pristani na sve

34. BORIS NOVKOVIC -Cista ljubav

35. Ausswinkl Muzikanti -Ja sam lazljiva

20 s najvise glasova ostaju na iducoj listi


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page