top of page

MJESEČNA LISTA ZA RUJAN

1. Marko Kutlić - Srce se spasilo

2. Andrej Razumić - Kleptomanka

3. Tamburaški sastav Kas - Sve je moguce

4. Marija Pavkovic Snasa - Presusit ce svi bunari

5. Jure Brkljača - Pristani na sve

6. INFO band - Kreni

7. Stefany Žužić - Znam te

8. Grupa Uzbuna - Vatra ljubavi

9. GEA - Grupa Euro Art - I to ce proci

10. Adrijana Baković - Smijem se

11. Roko Vušković - Tvoj je trag u meni

12. Toni Cetinski ft. Marija,Eric,Filip i Sara -Glasno zapjevaj

13. Ivano - Netko k'o ja

14. GRUPA NEW LINE - Iz inata

15. Romana Lalić Pejković - Vrime

16. Jella Jelena Vanjek - Luda i naivna

17. Jakov Madjaric - Ljubavi sam zedan ostao

18. Lusha - Sva ova ljubav

19. PleteRI - Putnici sna

20. Gordan Gregurović - Gogo i Klapa Motovun - Kao da me volis

21. Matej Plavček - Zivim da te volim

22. 058 - Bijeg

23. Brodsky - Sima i Mata

24. Libero Tamburaški Bend - Ostani tu

25. Silvija Starčević - Hologram

26. GRUPA VIGOR - Marija

27. Kraljice - S nama ljeto

28. Dominik -Tvoja ljubav

29. Dino - Bam Bam

30. Ivan Volarić Zak - Opasna

31. Vedran Ljubenko i Mahkey - Ja sam hit

32. Zeljko Bebek i Oliver Dragojevic - Ako volis ovu zenu

33. DJ BOBOY - Miris avanture

34. Ivan Županović - Samo kapi

35. BORIS NOVKOVIC - Cista ljubav

15 sa najvise podrske ostaju na iducoj listi za listopad!


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page