top of page

MJESEČNA LISTA ZA STUDENI

1. Sanella - Zar je moguce

2. Vlado Bašić - Ne pitaj me

3. Tamburaši Rubato i Vlado Bašić - Prijatelju novi

4. Petra Marković - Sve sto trebam si ti

5. Suzzete - Spasi me

6. Jelena Jella Vanjek - Luda i naivna

7. Ante Galić - Kad ti zena ljubav da

8. Ausswinkl Muzikanti - Ja sam lazljiva

9. Saša Đurđević - Vrijeme zla

10. Dante i Mario Huljev - Vladar svemira

11. Dominik - Kisobran za dvoje

12. Marko Vukes - Zedan tvoje ljubavi

13. Vedran Ljubenko -Vrijeme da se trgnem

14. Shomy - Sexy trag

15. Komuna ft Medley teatar i Don Bambino - Himna

16. ZSA ZSA - Kad budemo sami

17. Jure Brkljača - Pristani na sve

18. Marko Kutlić - Srce se spasilo

19. Bisernica - Nakon tebe

20. DJ BOBOY - Miris avanture

21. Vedran Ljubenko ft Mahkey - Ja sam hit

22. Adriana Bakovic - Smijem se

23. Pravila Igre - Muska suza

24. KUMOVI - Isti je grad

25. COOLLINS - Odavno zauvijek

26. Mejaši i Lana Jurčević - Duplo sladje

27. Luka Basi i Ljubavnici Band - Moja

28. 100 Baltazara ft. Saša Antić - 4 zida

29. Posegana - U zagrljaju tvom

30. Ivano - Netko ko ja

31. Leteći odred - Non stop

32. BORIS NOVKOVIC - Cista ljubav

33. Indira Forza - Dodji

34. Neda Ukraden - Bijela kosulja

35. Sergej Cetkovic ft Hauser -Oci nikad ne lazu

15 s najvise podrske ostaju na iducoj listi


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page