top of page

Ivano ''Novi single izlazi početkom veljače i već je u procesu izrade''


Ivan Ljubicic

Ivan Ljubičić, umjetničkog imena Ivano je mladi zagrebački pjevač, do sada je snimio dva singla ''Crno na bijelo'' i ''Netko k'o ja'' koje je publika dobro prihvatila. Ima li Ivano glazbene uzore, kako je došlo do suradnje s Markom Kutlić, kako provodi slobodno vrijeme saznajte u intervjuu.

Tko su tvoji glazbeni uzori?

Direktno nemam posebnih uzora na koje se "furam". Svatko tko se ovime bavi iz ljubavi i bez losih namjera je moj uzor te smatram kako na domacoj glazbenoj sceni imamo jako puno kvalitetnih izvodaca i svaki od njih mi na neki nacin moze biti uzor.

Kako je došlo do suradnje s Markom Kutlić?

S Markom je do suradnje doslo sasvim slucajno, to je prakticki jedna filmska prica haha. Slucajno smo se upoznali u jednom kaficu gdje je on bio svirao. Ja sam bio sa svojim drustvom na njegovoj svirci i on je cuo kako pjevam. Zapjevali smo zajedno, razmjenili par rijeci i brojeve i tako je sve pocelo... (bio sam najsretniji covjek na svijetu u tom trenutku)

Dali si zadovoljan s reakcijama fanova na prva dva singla ''Crno na bijelo'' i ''Netko k'o ja''?

Sve je ovo za mene doslo jako brzo i iskreno nisam ni imao nikakva ocekivanja jer znam da se jako tesko probiti na scenu kao novo lice, isao sam sa stavom "sta bude - bude" i nakraju sam se pozitivno iznenadio. Publika i struka su me primili i vise nego dobro sto govori i veliki broj klikova, lajkova i sherova na drustvenim mrezama, ali i broj emitiranja na televizijama i radijima diljem Lijepe nase.

Kako provodiš slobodno vrijeme?

Ovo malo slobodnog vremena sto imam provodim vise-manje isto kao i svi drugi teenageri; uz skolu, drustvo, playstation, ponekad ubacim pokoji trening i tako u krug. Volim pogledati dobru seriju i film uz caj i kokice.

Sviraš li neki instrument?

Kao mali sam isao na satove klasicne gitare, no ubrzo sam shvatio da to nije za mene. Nemam ja zivaca i strpljenja sjediti par sati u komadu i vjezbati tako da sam se uhvatio interneta i naucio svirati sam gitaru i klavir.

Spremaš li uskoro novu pjesmu?

Spremam, spremam. Novi single izlazi pocetkom veljace i vec je u procesu izrade. Jako se veselim i iskreno se nadam da ce se svima svidjeti.

S kime bi volio snimiti duet?

Iskreno, nemam posebnih zelja za duetom jos, no da bih volio snimiti duete u buducnosti - bih.

Planovi za budućnost?

Planovi su jednostavni, ici korak po korak naprijed i stvarati pjesme u kojima se nadam da ce ljudi uzivati.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page