top of page

Markom Kutlić ''U solo karijeri očekujem puno novih pjesama i dobrih albuma, koncerata i nas


Marko Kutlić nakon razlaza s grupom Pravila Igre krenuo u solo karijeru. Sto ocekuje u solo karijeri, o cemu govori pjesma ''Srce se spasilo'', kako je doslo do suradnje s Shanaelle Petty, sprema li uskoro nove pjesme saznajte u intervjuu.

Sto ocekujes u solo karijeri nakon razlaza s grupom Pravila Igre?

- U solo karijeri očekujem puno novih pjesama i dobrih albuma, koncerata i nastupa. Očekujem da će publika prihvatiti svaku novu pjesmu, kao i sve dosadašnje. O čemu govori tvoja pjesma " Srce se spasilo"?

- Pjesma ‘Srce se spasilo’ govori o nesretnoj ljubavi, koja na kraju završi razlazom dvoje ljudi. U spotu pjesme glumi Shanaelle Petty, Miss Universe Hrvatske, kako je došlo do suradnje?

- Do suradnje sa Shanaelle Petty, došlo je spontano i neočekivano; poslao sam joj pjesmu i scenarij, koji su joj se jako svidjeli, pa je odlučila svojom pojavom oplemeniti video spot. Dali si zadovoljan reakcijama fanova na pjesmu ''Srce se spasilo''?

- Nismo mi glazbenici ti koji stvaramo hitove, već publika, zbog toga sam jako počašćen i zadovoljan reakcijama fanova na pjesmu, jer je većina pozitivnih, što mi daje dodatan poticaj za daljnji rad. Spremaš li uskoro nove pjesme?

- Trenutno sam u studiju, gdje zajedno sa svojim timom, radim punom parom na novim pjesmama. Svaki dan snimimo nešto novo. Uskoro izlazi nova pjesma.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page