top of page

Sanja Azenić ''Glazba je ono čime se želim baviti i u pripremi je već druga pjesma''


Zvijezda spotova Opće Opasnosti prije par dana izdala je svoj prvi singl ''Hoću''. Kako je došlo do suradnje s bendom Opća Opasnost, koji su planovi za budućnost, zašto se baš sada odlučila na solo karijeru i par recenica o njenom prvom singlu ''Hoću'' saznajte u intervjuu.

Kako je doslo do suradnje sa bendom Opca Opasnost?

- Do suradnje je došlo tako što su dečki iz Opće vidjeli moj spot s Joletom & Liberom, svidjela sam im se i mislili su kako bi mogla dobro odglumiti simpatičnu doktoricu. Scenarij mi je bio zanimljiv i smiješan i dobro smo se zabavili na snimanju. A kako su pjesma i spot pobrali dobre kritike odlučili su napraviti nastavak za pjesmu "Kriva si" gdje vidimo i moju drugu stranu.

Planovi za buducnost?

- Glazba je ono čime se želim baviti i u pripremi je već druga pjesma, jedna nježna balada za sve zaljubljene, a sigurno će se tu naći i moja autorska pjesma jer u slobodno vrijeme i pišem pjesme.

Imate svoj bend no zasto ste odlucili bas sada krenuti u solo karijeru?

- Imala sam puno prilika do sada već snimati, no bavljenje glazbom iziskuje puno vremena. Htjela sam prvo završiti fakultet, paralelno sam pjevala u mom bandu vikendima, a kako sam u međuvremenu počela raditi kao voditeljica i novinarka na Slavonskoj televiziji jednostavno raspored mi je bio pretrpan. Sada ipak kad sam malo starija osjećam se i spremnije ući u taj jedan potpuno novi svijet, još uvijek sam na knap s vremenom zbog obaveza, ali osjećam da je sada pravo vrijeme, kako kažu: sad ili nikad. A imam i veliku podršku moje obitelji i dečka.

Par recenica o vasem "singlu prvijencu" 'Hocu'?

-Pjesma "Hoću" je jedna lijepa pjesma, modernog pop zvuka za čiji je tekst zaslužan Mišo Matijašević, a glazbu Antonio Šimunić, dok je aranžman napravio Marijan Gudelj. Svidjela mi se na prvu jer je poletna i vesela. Spot sam radila u suradnji s Dariom Lepoglavcem i sve što sam zamislila on je napravio, lijepo je raditi s nekim tko razumije ono što želiš. Iako kad smo snimali na pijesku po danu zapao nam je auto pa je dolazila i vučna služba pa smo se i nasmijali malo Po komentarima zasad vidim da je dobro prihvaćena i samo neka se tako nastavi.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page