top of page

Goran Budimirov


1. Koliko dugo se baviš glazbom? - Glazbom se bavim od malih nogu kada sam u 7. razredu osnovne škole poceo svirati klavir, a zatim kako bi proširio svoje znanje sam upisao 2 privatne skole pjevanja i solffegia u Zagrebu i Karlovcu. 2. Tko ti piše pjesme? - Pjesme za sada još ne pišem sam, već dajem profesionalcima koji se time bave. Za moje pjesme ''Tko sam tebi bio ja'' i ''Miris tvog karmina'' tekst je napisao Danijel Vrban, a za glazbu se pobrinuo Tomo Baćurin Lima 3. Spremaš li uskoro novu pjesmu? - Uskoro spremam novi singl brzog ritma, veselog karaktera i pun emocija i romantike. Detalje neću još iznositi kako bi ljudi jos malo ostali znatizeljni. 4. Tko su tvoji glazbeni uzori? - Moj najveći glazbeni uzor je naravno Toše Proeski zato sto se kroz njegove pjesme da puno toga nauciti, od stila pjevanja do iznošenja emocija publici i slusateljima. Također imam još dosta uzora od kojih je i Luciano Pavarotti od kojeg se moze jako puno nauciti pravilna tehnika disanja i pjevanja klasicne glazbe. medu ostalima su jos i Oliver Dragojević, Toni Cetinski, Massimo, Frank Sinatra, Michael Bubble itd... 5. S kim bi volio snimiti duet? - Ovo je jedno od tezih pitanja. Od zenskih pjevačica bi odabrao Ninu Badrić ili Antoniju Šoli, a sto se tice muskih pjevača bi odabrao Toni Cetinski ili mozda neku varijantu kao duet sa nekom od poznatijih grupa kao sto je Grupa Vigor. 6. Do 2014 svirao si i pjevao u više bendova, o kojim bendovima je rijec? - Do 2014. sam svirao i pjevao u 2 banda zabavnog i svadbenog repertoara, ali kao san svakog muzicara, odlučio sam napraviti svoju karijeru kao solo pjevač i tako snimio prvi singl, potom 2., a uskoro slijedi i 3. singl. 7. Dali bi volio opet biti u nekom bendu? -Već neko vrijeme putem poznanstava, glazbenih oglasnika i drugih internet stranica pronalazim pojedinačne glazbenike kako bi formirao svoj vlastiti prateći band sa kojim bi odrzavao daljnje svirke, nastupe i promocije.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page