top of page

David Temelkov


-Tvoji glazbeni uzori? "Pre svega, veliki pozdrav do sve citatelje, i hvala vam sto ste upravo mene odabrali. Kao i svaki covjek, pa tako imam i ja par svojih uzora, osobe od koje dobijam konstantna inspiracija... Veliki sam ljubitelj opjere, i najveci uzori iz opjernog svijeta su Enrico Caruso, Giuseppe di Stefano, Luciano Pavarotti ... U svijetu pop muzike moji omiljeni pjevaci su Robbie Williams, Fredie Mercury, Celine Dion, a sa ovih prostora Zdravko Colic, Oliver Dragojevic, grupa Parni Valjak, Tose Proeski..." -Pripremas li uskoro novu pjesmu? "Nova pjesma i video spot su skoro gotovi , i brojimo sitno do premijere! Nadam se da ce vam se svidjeti moja nova kompozicija!" - Fanovi te cesto uspoređuju sa Tošom što ti misliš o tome? "Vjerujem da je svaki covijek poseban na svoj nacin, svaki od nas je svoj PROTOTIP, i ne ponovljiv ... Tose je bio jedan i jedini.. A moja je duznost da ja radim najbolje sto znam, ono sto zaista volim iz dna srca, da pjevam i pretstavljam sve iskrene duse! Iskrenost je u zadnje vrijeme postala skoro nemoguca, skoro ne prepoznatljiva, ljudi je mogu jedva prepoznati, ali na kraju istina nadje svoj put, i pokaze tko je iskren, a tko ne. Naravno da mi je i velika privilegija i cast da pretstavljam svoju Makedoniju!" - Autor teksta pjesme "Bila je bolja" je Sonja Buljan, a pjesmu "Dišem za nas" napisao si sam, dali ces nastaviti sam pisati ili ces prepustiti Sonji i Miri Buljan? "Drago mi je sto suradjujem sa velikim imenima, kao sto su Miroslav Rus, Miro i Sonja Buljan, Valentino Skenderovski itd... Vjerujem da ce svatko od njih dati bar malo dijelic svoje duse, i napisati pjesmu koja je za mene krojena. Ja cu nastaviti da pisem i komponujem, i da pokusam da vas iznenadim!" - S Koliko natjecatelja X Faktor adrie si jos u kontaktu? "Ostali smo u dobrom kontaktu, a cujemo se onoliko koliko nam vrijeme i obaveze dopustaju.. Drago mi je da sam ucestvovao u X factoru, i da smo se svi upoznali na takav nacin.." - S kim bi snimio duet? "Ne bi vam otkrio skim bih volio snimiti duet , ali nadam se da cemo vas uskoro iznenaditi! Veliki pozdrav, David" Davide, hvala što si odvojio vremena za ovaj intervju i želimo ti i dalje puno uspjeha!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page