top of page

Ruža Janjiš


1.Tvoji glazbeni uzori? -Nemam nekih posebnih glazbenih uzora. Ali prije sam vježbala uz Celine i Whitney, onda uz Michael Jacksona, u zadnje vrijeme uz Jassie J, ali to se odnosi na tehnicki dio pjevanja, a sada da mi je netko uzor- svi mali i pošteni ljudi su mi uzori i nadam se da ću uvijek biti velika u svojoj skromnost, jer uistinu nam ne treba puno za sreću, a i što je najsmješnije kada to spoznamo dobijemo i više nego nam treba. Život je nepredvidljiv. 2.Kako se osjecas nakon pobjede u 2.sezoni The Voice-Najljepsi glas Hrvatske? -Osjećam se fantastično, kao i svaki pobjednik Pobjedom mi je automatski aktiviran ugovor sa izdavačkom kućom Universal music Hrvatska. Odselila sam iz Osijeka i većinu vremena provodim u Zagrebu. Snimila sam singl prvijenac "Neke dane" koji već na veliko svira na radio postajama u Hrvatskoj. Video spot je također snimljen Tako da se puno toga pozitivnog promijenilo nakon showa, samo nek se tako i nastavi: pozitivno, dinamično, radno. 3.Planovi za dalje? -Za drugi singl pišemo recept i kuhati ćemo ga polako u rujnu, kad pojedemo "Neke dane" Svakako ćete ga moći kušati u prosincu. 4. Prosle godine Nina Kraljic je isla na Eurosong u Svedsku ,hoces li i ti mozda iduce godine u Ukrajnu ? -To bi bilo divno, ali ništa od toga nije u planu. To znaju samo organizatori, a možda ni oni još ne razmišljaju tko bi mogao predstavljati Hrvatsku nagodinu i da li ćemo uopće ići. Mogu jedino reći; ako me pozovu- odgovoriti ću pozitivno. 5.Pomaze li ti mentorica Indira u nastavku karijere? -Indira mi je pomogla svojim savjetima i divnom podrškom, ali svatko mora sam izabrati svoj put. Divno je što ju imam. 6.Prva pjesma cini se da osvaja simpatije publike ,kako je doslo do nje ? -Autor pjesme "Neke dane" je veliki čovjek i glazbenik Bruno Kovačić, te austrijski producentski dvojac Echopilot i uistinu mi je bila čast surađivati sa njima i sa svojom izdavačkom kućom Universal music Hrvatska. Dosta smo radili na pjesmi i svatko je ostavio svoj pečat na njoj, tako da je puno međusobnog povjerenja izrodilo pjesmu "Neke dane" i to mi je lijepo iskustvo zajedničkog rada. Promoviramo pjesmu svaki dan u raznim medijima i nailazimo samo na pozitivne kritike što me strašno veseli, nadam se da ćemo tako i dalje. Video spot je snimljen. To je moj prvi spot, ali za sada sve teče po planu, neka tako i ostane (da kucnem u drvo). Veselo i radno.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page