top of page

Sebastian Popović


1. Dali ti je to što si sin Daniela Popovića pomoglo ili odmoglo u karijeri? -Često sam naišao na to pitanje tokom svog života i mogu reć da u nekim situacija mi je pomoglo (al toga nije bilo previše),više mi je odmagalo jel su ljudi očekivali od mene puno više i usporedivali me s njim dok nisam bio spreman...točnije u mojim počecima..stvaralo mi je to velik pritisak.Danas mi ne smeta usporedba s njim jer sam se dosta priblizio njegov kvaliteti s početka njegove karijere. 2. Tko su tvoji glazbeni uzori? Nikad nisam imao neke glazbene uzore ,slušao sam sve što mi se svida nevezano od popularnosti te pjesme il glazbenog žanra.Ako je nešto dobro ...dobro je. I to je to. Tokom života sam najviše slušao Bruce Springsteen-a,Billy Idola,Phil Collinsa,Elton Johna,Coldplaya i Maroon 5 . 3. Dali bi volio kao i tvoj otac nastupati u Eurosongu? -Naravno da bi,ma da je današnja Dora /Eurosong na puno lošijem nivou nego nekada i mi već dugo godina nemamo dobru pjesmu il šaljemo krive ljude. Ove godine ide Nina Kraljić koja bi mogla napraviti puno ako joj daju dobru pjesmu jer je izvrstan vokal.Želim joj puno sreće 4. S kime bi volio snimiti duet? -O tome nikada nisam razmišljao..našlo bi se puno pjevača iz hrvatske pa i šire s kojima bih volio snimit nešto il suradivat no teško da bih sad ikoga mogao baš izdvojit. 5. Dali si zadovoljan svojom novom pjesmom "Lice na kiši? -Jesam stvarno sam zadovoljan novom pjesmom i cijelim autorskim timom i diskografijom koji stoji iza mene.Dobro se uhvatila na radio stanicama diljem hrvatske i mislim da je to dobar pokazatelj 6. Koji su tvoji planovi za 2016.? -Plan za 2016 je ići u istom smjeru ,slijedeći singl je već u pripremi za izlazak .Smatram da je ova godina kada sam sazrio kao pjevač i da ću te tek dokazat u nadolazećim projektima jer će ova godina biti itekako radna.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page