top of page

Vatra


1.Kako je doslo do naziva benda? Slusali smo puno psihodelicne glazbe sa The Doorsima na celu, pa je Vatra dosla apsolutno logicno. 2.Koliko albuma ste izdali i navedite vama najdrazi? Objavili smo do sada 7 albuma, a volim reci kako mi je najdrazi svaki sljedeci 3.Vas frontmen Ivan Decak je mentor u showu The voice -najljepsi glas hrvatske, je li to za vas velika cast? Zahvalan sam produkciji HTVa sto me je pozvala u show koji propagira glazbu.Glazba je moj poziv i posao, pa me fascinira i veseli sve vezano uz nju.. 4.Nova pjesma Igle izasla je prije nekih tjedan ili dva a vec postaje hit, tko je pisao tekst i glazbu te aranzman? Glazbu smo pisali zajedno nas basista Tomislav Šušak i ja, a tekst je djelo mojih mozdanih vijuga, nadam se da vam se svidja😉 Aranzman smo radili svi mi u Vatri, a produkcije su se uhvatili Pavle Miholjevic i Jura Ferina 5.Vasa najdraza pjesma i razlozi zbog cega bas ta pjesma? Svaka nova, iz razloga sto je nova. 6.Vasi planovi u buducnosti(2016.)? Planiramo koncertno promovirati nas posljednji album Zmajevi na vjetru. 7.Gdje vas sve mozemo slusati u narednim tjednima, mjesecima ? Najbolje je provjeriti datume nasih koncerata na sluzbenom facebooku Vatre. Zahvaljujemo Ivanu Decak na odgovorima! :)

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page