top of page

DOMINIK NOVINC, NOVI GLAZBENIK, KANTAUTOR I PRODUCENT IZ SAD-A, IZDAO SVOJ PRVI STUDIJSKI ALBUM “ODA


Dominik Novinc (40) živi sa suprugom i dvoje djece u Sacramentu, Kaliforniji. Od malih nogu bavi se hrvatskom glazbom, ali tek nedavno je otkrio svoj talenat za pisanje pjesama. Ove godine je izdao svoj prvi studijski album “ODA MORU” sa 9 pjesama.

Dominik je završio glazbenu školu u Njemačkoj, gdje je učio svirati gitare i klavijature. Sa glazbenim znanjem što je stekao kroz godine, Dominik piše sve svoje pjesme sam, uključujući tekst, glazbu, aranžman i čak veliki dio produkcije ide kroz njegove ruke. I ako je neovisan glazbenik, Dominik surađuje sa talentiranim glazbenicima sa područja Kalifornije i Dalmacije.

“Ja sam veliki ljubitelj mora” kaže nam Dominik “melodije i tekstovi mojih pjesama podsjećaju na more i mediteran – kao na našu prelijepu Dalmaciju!”

Šta je tvoja želja? – pitali smo Dominika. “Želja mi je da se moja ljubav prema glazbi prepozna u mojim pjesmama – koje opisuju moje osobne emocije i doživljaje. Ja se nadam da slušatelji prepoznaju tu iskrenost moga rada. A onda je najlijepše kada se te pozitivne emocije (koju nudim slušateljima) uzvrate kroz pohvale i lijepe riječi. Jer baš to mi daje onu energiju da nastavim sa ovim radom kojeg toliko volim.”

Danas Vam predstavljamo jednu pjesmu sa njegovog albuma pod nazivom “JUBOMORA” koju je odpjevao u duetu sa našom izvrsnom jazz pjevačicom Tommi Mischell. Album možete pronaći na digitalnim glazbenim portalima kao iTunes, YouTube, Spotify, Google Play, Deezer itd.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page